Tvornica cementa Kakanj i sve njene kćerke kompanije u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj mijenjaju ime u Heidelberg Materials kako bismo svi zajedno nastupali pod jednim imenom, jednim logom i jednim brendom.
Rad pod zajedničkim brendom daje nam bolje uvjete da se dodatno fokusiramo na cilj da budemo vodeći igrač u izgradnji budućeg održivog društva, s posebnim akcentom na smanjenju emisija CO2 u cijelom lancu vrijednosti.
Postajemo Heidelberg Materials
HeidelbergCement postaje Heidelberg Materials
Zašto je HeidelbergCement promijenio ime?
U vrijeme kada je HeidelbergCement tek stasao prije 150 godina bila je to samo cementna kompanija.
I dok cement i dalje ostaje jedan od naših glavnih temelja, kompanija je u međuvremenu postala mnogo više od cementa.
Heidelberg Materials odražava mnogo širi portfolio proizvoda i uključuje naše ambicije po pitanju dekarbonizacije, digitalizacije i inovacija.
Zašto Tvornica cementa Kakanj mijenja ime?
Pripadamo globalnoj organizaciji koja radi na rješavanju globalnih izazova kao što su zaštita klime i digitalizacija u našoj industriji, izazova s kojima ćemo se najbolje suočiti ukoliko nastupamo kao jaka i ujedinjena grupa.
Sve poslovne jedinice u svim zemljama mijenjaju svoje ime u Heidelberg Materials kako bismo cijelom svijetu pokazali ko smo, šta radimo i šta predstavljamo. Na ovaj ćemo način udružiti svoje snage da predvodimo put ka karbonskoj neutralnosti, da budemo pioniri kružne ekonomije i da razvijamo održive i inteligentne građevinske materijale.
Kako će se sada zvati Tvornica cementa Kakanj?
Novi ime Tvornice cementa Kakanj koje ulazi u upotrebu nakon registracije je Heidelberg Materials Cement BiH d.d. Kakanj.
U BiH i Hrvatskoj zvanično mijenjamo nazive kompanija u Heidelberg Materials odmah po završetku procesa registracije firmi (januar 2024). Do tada na svim zvaničnim dokumentima i dalje nosimo imena postojećih kompanija. Međutim, kako bi ova sveobuhvatna tranzicija prošla na što bolji način, već smo na svim lokacijama poduzeli aktivnosti zamjene logotipa.
Koji je novi logo kompanije?
Novi logo svih naših kompanija sada će biti isti čime postajemo prepoznatljivi svugdje u svijetu, u svim zemljama i na svim kontinentima gdje god posluju kompanije članice Heidelberg Materials grupacije.
Koju poruku nosi novi brend?
Naš novi brend i dizajn pomaže nam da našu transformaciju učinimo vidljivom.
Moderan je sa svježom paletom boja, a logotip predstavlja povezanost naših ključnih proizvoda s održivošću.
Iako se naše ime i robna marka mijenjaju, sve ostalo ostaje isto. Naše ime je novo, ali će kvaliteta naših proizvoda i usluga, kao i svih odnosa sa našim partnerima, samo da se poboljšava.
Osim što ćemo na svim lokacijama, svim vozilima i svim našim odjevnim predmetima imati novi logo i novi brending, kolegama koji imaju email mijenja se adresa koja će nakon zvanične promjene nositi naziv domene @heidelbergmaterials.com.