Korisnici dali pet zvjezdica
U istraživanju kvalitete u kategoriji građevinarstva, cement Tvornice cementa Kakanj, koja je već skoro 20 godina članica njemačke HeidelbergCement grupe, dobio je najviše ocjene i svojim izvanrednim rezultatima zaslužio zlatnu medalju za kvalitetu QUDAL – Quality medal.
Medalja QUDAL - QUality meDAL dodjeljuje se na osnovu istraživanja tržišta koje isključivo mjeri iskustvo, mišljenje i percepciju potrošača o onim proizvodima i uslugama koji nude najvišu razinu kvalitete. Ovu medalju mogu nositi samo proizvodi i usluge koje su potrošači ocijenili najvišim ocjenama za kvalitetu u svojoj tržišnoj kategoriji.
Upitani o kvaliteti cementa, potrošači u Bosni i Hercegovini smatraju da cement Tvornice cementa Kakanj ima najbolju kvalitetu. Rezultat je ovo nezavisnog istraživanja koje je provela švicarska kompanija Iceritas.
Zlatna medalja s maksimalnih pet zvjezdica za kvalitetu, dodijeljena na osnovu zadovoljstva korisnika, potvrđuje da je kakanjski cement tradicionalno najkvalitetniji u BiH i regiji. Ovo priznanje rezultat je stava građana BiH koji su još jednom potvrdili kvalitetu proizvoda i usluga Tvornice cementa Kakanj.
„Zlatna medalja za kvalitetu QUDAL potvrda je visokog stepena naše posvećenosti svakodnevnom radu na kvaliteti proizvoda i ulaganjima u nove proizvodne pogone i tehnologije čime smo stekli vjernost i kontinuirano dobar status među svim korisnicima naših proizvoda,” kazao je Branimir Muidža, generalni direktor Tvornice cementa Kakanj povodom dodjele ove prestižne medalje. „Ovo je snažna, nezavisna i nepristrana potvrda kvalitete svih naših proizvoda i pokazatelj dobrog prepoznavanja Kakanj Cement brenda na tržištu,“ dodao je Muidža.
Tvornica cementa Kakanj dobitnik je mnogobrojnih priznanja za kvalitetu, a izuzetna kvaliteta kakanjskog cementa izvrstan je rezultat dugogodišnje tradicije posvećenosti proizvodnji najboljih proizvoda koja traje već više od 40 godina.
Certifikat QUDAL oslanja se isključivo na ocjenu kvaliteta proizvoda, odnosno usluge. Programom QUDAL se želi skrenuti pažnja potrošača na važnost kvalitete i pravo svakog kupca da zahtijeva vrhunsku kvalitetu na tržištu.